diumenge, 17 de desembre del 2017

EL MEU DIA A DIA


Bones, em dic Adriana Fonte, tinc vint-i-un anys i visc a Florència amb els meus pares, que són uns dels nobles més importants.

No em desperto molt aviat però ja de bon matí, tinc un criat que m'ajuda a vestir-me i a arreglar-me. Després vaig cap al menjador, on allí esmorzo amb la meva mare Emília i alguns dies amb el meu pare Giani, ja que ha d'anar a caçar o a tractar temes de política. Els cuiners omplen tota la taula plena de menjar però el que més m'agrada és el pa blanc amb xocolata. Després d'esmorzar em preparo per a la classe de brodar. Quan s'acaba aquesta activitat anem amb la meva mare a missa i després el capellà ve a casa i ens confessem.

A l'hora de dinar mengem carn, verdura, farinetes, fruita... Després de dinar, descanso una estona i seguidament vaig al saló on m'ensenyen a ballar, em prenen mesures pels vestits nous...
A la tarda vénen a visitar-me les meves amigues o el meu estimat. Alguns cops baixo al poble, però pocs cops.

A la nit, després de sopar, venen a l'habitació les criades i m'ajuden a desvestir-me i em pentinen per estar preparada per anar a dormir.
Per acabar el dia, si en tinc ganes, em rellegeixo les cartes que ens enviem amb el meu estimat i després tanco els ulls i a dormir.

¿CÓMO SOY?

Buenas,me llamo Adiana Fonte, soy la hija de dos nobles y vivo en Florencia. Para que me conozcais mejor, me describiré y explicaré un po...