dimecres, 25 d’octubre del 2017

A DIA D’AVUI
Jo em desperto cada dia a les 7 del matí. Em vesteixo, normalment em poso texans i una samarreta o brusa, alguns dies em poso pantalons cagats o malles. Després esmorzo els meus cereals amb llet i una magdalena, vaig al bany i m’arreglo... A les 7:30 em faig el llit una mica ràpid i corrent, agafo les coses i marxo cap a casa la Maria, on allí ens trobem unes quantes amigues més i anem cap a l’institut, ja que comença a les 8.

Al sortir de l’institut vaig cap a casa, al meu pas i al arribar dino. M’agrada més els dies que vaig a casa la padrina, ja que fa un menjar mmmm… Després de dinar descanso una mica i em preparo per a les activitats de la tarda (teles, teatre…). Al acabar em poso a fer els deures i si em sobra temps m’arreglo l’habitació. La meva habitació és en forma rectangular. S’entra i a la dreta hi ha un armari fins al final de l'habitació on també hi ha una taula d’escriptori amb els seus calaixos. A l’esquerra de l’habitació hi ha un prestatge paral·lel a la porta d’entrada i enfront de l’estanteria hi ha un puf, una separació i el llit.  
Nosaltres sopem normalment a les 9.

Després de sopar ens quedem mirant la televisió una estona i em preparo la roba pel dia següent. Si em ve de gust, em poso a llegir, i sinó me'n vaig a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

¿CÓMO SOY?

Buenas,me llamo Adiana Fonte, soy la hija de dos nobles y vivo en Florencia. Para que me conozcais mejor, me describiré y explicaré un po...